*Carol Shields, Ruohonvihreää
Taattu lukuelämys tutulta kirjailijalta.
*Rowan Coleman, Sattumalta äidiksi
Saman katon alla
Ihan mukava kirjapari, viihdyttävä, mutta myös ajatuksia antava.
*Ann Cleeves, Kuolonkukkia
Tuttu dekkaristi, kannatti lukea.
*Anna-Leena Härkönen, Onnentunti
Hyvä kirja sijaislapsi-aiheesta!
*Joy Fielding ,Henkeäsalpaava ja Ei aikaa kyynelille
Tosi jännät!
*Anneli Kivelä, Köydenvetoa Katajamäellä
Katajamäki-sarjan viimeisin, tämmöistähän se on pienellä kylällä! Viihdyttävä!
Sara Gruen, Apinatalo
Vettä elefanteille-kirjoittajalta, kannattaa lukea.
Elizabeth Adler, Monte Carlon jalokivet
Kevyttä ja romanttista kesälaiturille.
Kommentit